بروجردی گفت: مردم همچنان به نمایشگاه کتاب اقبال نشان می‌دهند و به نظرم برپایی نمایشگاه کتاب از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

برپایی نمایشگاه کتاب از افتخارات جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، از سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت: بر اساس اطلاعاتی که از همکارانم گرفتم، متوجه شدم که سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بسیار پررونق است و این جای خوشحالی دارد. این امر نشان می‌دهد که مردم اگرچه بنا به گفته برخی از افراد، از نظر اقتصادی با مشکل مواجه شدند، اما به حضور در محل برگزاری نمایشگاه کتاب اقبال خوبی نشان می‌دهند. فکر می کنم برپایی نمایشگاه کتاب یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

بروجردی افزود: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران چند سری کتاب‌های چاپ اول داشت که در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ارائه داد. رویکرد امسال ما این است که اسناد را بیشتر در معرض دید عموم قرار بدهیم. ما می‌توانیم کار صدور شناسنامه برای کتاب‌ها (فیپا) را در فضای نمایشگاه کتاب انجام بدهیم.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: من حتماً همزمان با بازدید از نمایشگاه کتاب از این محل کتاب می‌خرم.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار