در همایی در کمیجان از اعضای شورا‌های اسلامی این شهرستان تجلیل شد.

تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی شهرستان کمیجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ همایش گرامیداشت شورا‌ها به مناسبت روز ملی  شورا‌ها با حضور اعضای شورا‌های اسلامی بخش میلاجرد و بخش مرکزی شهرستان کمیجان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

این مراسم با تجلیل و تقدیر از شورا‌های شهرستان گمیجان و تاکید بر توجه ویژه بر نقش شورا در سطح شهر و روستا‌ها و استفاده از ظرفیت موجود برگزارشد.

در این جلسه در خصوص اهمیت نقش شورا‌ها در سطح روستا‌ها شهر‌ها در جهت توسعه و رفع موانع و مشکلات مردم بحث و تبادل نظر شدو شورا‌های روستا‌ها عمده مشکلات خود را مطرح و بر طرف آن تاکید داشتند.

فائض پور فرماندار شهرستان کمیجان در این جلسه ضمن تاکید بر تعامل بیشتر شورا‌ها با مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها و اقدام به موقع در مواقع بحران تا کید کرد.

فائض پور افزود: شورا‌ها می‌توانند در سطح روستا بسیار تاثیر گذار و اثربخش باشند به دلیل اینکه در دل مردم روستا جای دارند و خواسته مردم را به گوش مسئولین می‌رسانند و می‌توانند در خصوص مشارکت بیشتر مردم در امور مختلف قدم‌های موثری بردارند.

انتهای پیام / ج

همایش اعضای شورا‌های اسلامی بخش میلاجرد و بخش مرکزی شهرستان کمیجان به مناسبت روز ملی شورا‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.