رئیس کانون وکلای یزد گفت: آسیب شناسی خشونت علیه کودکان، مسائل مربوط به حقوق کودکان، جرائم اطفال و دادرسی جرائم اطفال از جمله مباحث این همایش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد حسین جعفری رئیس کانون وکلای یزد با اشاره به برگزاری  همایش بین المللی حقوق کودک و وکلای دادگستری ایران به میزبانی یزد جهانی، گفت: آسیب شناسی خشونت علیه کودکان، مسائل مربوط به حقوق کودکان، جرائم اطفال و دادرسی جرائم اطفال از جمله مباحث این همایش است.

وی افزود: ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه نیز کانون وکلای یزد میزبان هیئت‌های مدیره کانو نهای وکلای دادگستری سراسر کشور خواه بود.

جعفری بررسی چالش‌های نهاد وکالت، دغدغه‌های مردم پیرامون نهاد وکالت و ارتقائ نظام حقوقی و حقوق عمومی از جمله اهداف این همایش برشمرد.

وی ادامه داد: ۲۰۰ نفر از وکلای حقوقی سراسر کشور در این همایش شرکت می‌کنند.

جعفری با اشاره به تاسیس کانون وکلای استان از سال ۹۵ گفت: خوشبختانه با ایجاد این کانون در بافت تاریخی باعث امنیت بافت و رونق اقتصادی شده و دستاورد‌هایی از جمله معرفی یزد به میهمانان داخلی و خارجی داشته است.

همایش بین المللی حقوق کودک و وکلای دادگستری ایران در یزد با حضور نمایندگان یونیسف و یونسکو با موضوعاتی نظیر خشونت علیه کودکان، بررسی حقوق کودکان، نقش جامعه در بزهکاری کودکان و جایگاه کودکان در خانواده در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ی

آغاز به کار همایش بین المللی حقوق کودک و وکلای دادگستری ایران در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار