بخشدار خرانق گفت: تسهیلات اشتغالزایی روستایی تنهاراه رونق تولید و توسعه صنایع کوچک در این مناطق است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، جاوید عیدانی بخشدار خرانق در بازدید از واحد تولید پیچ در روستای خرانق، با آگاهی از مشکلات واحد‌های تولیدی در مناطق روستایی به ویژه روستا‌های بخش خرانق که فاقد زیرساخت‌هایی نظیر گاز است، گفت: تسهیلات اشتغالزایی روستایی تنهاراه رونق تولید و توسعه صنایع کوچک در این مناطق است.

وی با اشاره به شعار سال، رونق تولید، از سوی مقام معظم رهبری، افزود: پایهی تولید در مناطق روستایی و هدف گردشگری مثل خرانق، تولیدات کشاورزی و دامپروری است، ولی تعدادی از واحد‌های صنعتی هم وجود دارند که علی رغم مشکلات پیش رویشان، توانسته اند بازار فروش خود را حفظ و توسعه بدهند.

عیدانی ادامه داد: بدلیل فقدان سرمایه در گردش، امکان توسعه این صنایع فراهم نشده که لازم است با اختصاص تسهیلات اشتغالزا به این واحدها، تحقق این مهم را پیگیری نمود.

گفتنی است: در حال حاضر تعداد۲واحد تولید پیچ در روستای خرانق دارای فعالیت تولیدی بوده و واحد تولید کنستانتره ساغند نیز با پیشرفت بیش از ۵۰درصد باسرمایه گزاری بخش خصوصی در آینده به تولید و بهره برداری خواهد رسید.

کارخانجات صنعتی شهید رضایی نژاد، اورانیوم ساغند و واحد‌های متعدد تولید خاک معدنی، معادن، از دیگر واحد‌های تولیدی و اشتغالزای منطقهی خرانق است که این بخش را به بهشت معادن ملقب ساخته است.

انتهای پیام/ی

اشتغالزایی در روستا‌ها نیازمند تسهیلات است

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار