مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه جشنواره منطقه‌ای "زاگرس جوان" گفت؛ رمز پیروزی با هم بودن و عدم هراس از آینده است و مطالبه گری جوانان از مسئولین عامل اصلی توسعه کشور است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سجادسالک مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان که به عنوان میهمان ویژه در اختتامیه جشنواره منطقه‌ای "زاگرس جوان" حاضر شده بود در آغاز این آئین شور و نشاط مردم و جوانان کردستانی را ستودنی و مثال زدنی عنوان کرد و گفت، خدمت به چنین مردمانی افتخار است.

وی  افزود، مسئولین باید به جوانان اعتماد کنند و از واگذاری کار‌ها به جوانان نهراسند، چون تجربه ثابت کرده است که هر جا کار به جوانان سپرده شد همان جوانان کشور را نجات داده اند.

سالک با بیان این موضوع که به منظور انجام دادن کار و خدمت به جوانان باید همت دو چندانی انجام گیرد گفت: همه ما مسئولیت پیدا کرده ایم که به جوانان خدمت کنیم و راه گشای مشکلات و موانع آنان باشیم.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به این حقیقت که اگر جوانان را محدود نکنیم محرومیت صورت نخواهد گرفت اظهار کرد، روز‌هایی به سر می‌بریم که کمبود‌های اقتصادی به تمام مردم فشار می‌آورد و در چنین فضایی برای ادامه پیشرفت کشور باید از زاویه توسعه کشور به فعالیت‌ها بنگریم.

وی همچنین جوانان را به داشتن روحیه جسور و تحول خواهی تشویق کرد و گفت، باید به وضع موجود قانع نباشیم، تنها در این صورت است که پیشرفت کشور حاصل می‌شود.

سالک در پایان رمز پیروزی با هم بودن و عدم هراس از آینده عنوان کرد و افزود، جوانان باید از مسئولان مطالبه گری کنند تا کشور بتواند به توسعه برسد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.