سرپرست دبیری فدراسیون کاراته گفت: مسابقات نیمه نهایی و فینال سوپر لیگ کاراته جمعه ۱۳ اردیبهشت پیگیری می‌شود.

وحید مومنی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با اتمام مسابقات جهانی کاراته وان در کشور مراکش، ملی پوشان در اختیار باشگاه‌های خود قرار گرفتند تا در قالب رقابت‌های سوپر لیگ برای تیم‌های خود به رقابت بپردازند. او همچنین ادامه داد: مسابقات سوپر لیگ کاراته از جمعه ۱۳ اردیبهشت در مرحله نیمه نهایی و فینال پی گیری خواهد شد. وی همچنین افزود: در حال برنامه ریزی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات لیگ برای سال آینده هستیم.

مومنی در ادامه به تشریح تعداد تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در ۲ بخش آقایان و بانوان پرداخت و گفت: تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، پاس، آذر پینار تبریز و رعد پدافند ارتش در بخش مردان در این مسابقات حضور دارند و تیم‌های:صرافی بهنام، مرداس قم، هیئت کاراته گیلان و شهرداری صفا دشت نیز نماینده بانوان در لیگ هستند.

او همچنین افزود: در مرحله نیمه نهایی این مسابقات تیم‌های اول هرگروه به ترتیب به مصاف تیم‌های دوم گروه مقابل خواهند رفت.

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در ادامه به تشریح برنامه‌های تیم ملی کاراته پرداخت و تصریح کرد: اردوی‌های تیم ملی بلا فاصله بعد از مسابقات سوپر لیگ کاراته در تهران تشکیل خواهد شد و ملی پوشان کاراته کشورمان باید خود را برای مسابقات لیگ جهانی در ترکیه آماده کنند. او همچنین افزود که ملی پوشان کاراته بعد از مسابقات ترکیه، مسابقات جهانی چین را پیش رو خواهند داشت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون کاراته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار