تحقق مطالبات مردمی و تلاش برای رفع مشکلات شهری

سرپرست فرمانداری خرمشهرگفت: دنبال کردن تحقق مطالبات مردمی و تلاش برای رفع مشکلات شهری از مهم‌ترین وظایف شوراها است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مودت سرپرست فرمانداری خرمشهر سه شنبه در جلسه‌ای که برای تقدیر از اعضای شورای شهر و روستای خرمشهر و مینوشهر در سالن شهید دورقی خرمشهر برگزار شد بر اهمیت بحث شوراها تأکید کرد و گفت: پنج اصل از اصول قانون اساسی مربوط به شورا است و دلیل آن این است که از تصدی‌گری حاکمیت کاسته و بخشی از تصدی دولت به مردم واگذار شود.

سرپرست فرمانداری خرمشهر با یادآور شدن اینکه شوراها وظایف خطیری را عهده‌دار هستند، دنبال کردن تحقق مطالبات مردمی و تلاش برای رفع مشکلات شهری را مهم‌ترین وظایف آن‌ها دانست و داشتن برنامه‌ریزی مدت‌دار را تنها راه تحقق این امور دانست.

مودت ادامه داد: شورا برای انجام وظایف اصلی خود باید همدیگر را تحمل کرده و تنها به خاطر منافع مردم اختلاف‌سلیقه داشته باشند و اگر به این حد برسند قضاوت مردم نیز نسبت به آن‌ها بهتر می‌شود.

وی بر لزوم تغییر دیدگاه مردم نسبت به شورا در خرمشهر تأکید کرد و افزود: شوراها باید تلاش کنند تا اعتماد مردم را جلب کنند، احترام متقابل بین اعضای شورا و شهردار وجود داشته باشد، با مخالفت‌ها اعتراض نکنند و تا حد امکان اختلاف سلایق میان اعضای شورا و در جلسات غیرعلنی رفع شود.

سرپرست فرمانداری خرمشهر همچنین گفت: تمام تصمیم‌ها اعم از درست و یا غلط در صحن شورا گرفته شود.

در این جلسه رؤسای شورای بخش مرکزی، شورای اسلامی شهرستان خرمشهر و مینوشهر، شورای اسلامی شهر خرمشهر و مینوشهر سخن گفته و بر لزوم همدلی میان اعضای شورا تاکید کردند.

انتهای پیام/ د

تلاش برای رفع مشکلات شهری

برچسب ها: شورای شهر ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.