اجلاسیه شهدای دانشجوی استان کردستان با حضور مسؤولان کشوری و استانی، خانواده‌های معظم شاهد و دانشجویان در دانشگاه کردستان برگزار شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اجلاسیه شهدای دانشجوی استان کردستان از سری برنامه‌های کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان پیش از ظهرامروز با حضور مسؤولان کشوری و استانی، خانواده‌های معظم شاهد و دانشجویان در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزارشد.

در این اجلاسیه از خانواده ۸ شهید دانشجو که برای دفاع از آب و خاک این مملکت مشق عشق و وفاداری نوشته‌اند، تجلیل شد.

مسئوول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان نشر و توسعه فرهنگ دفاع مقدس و ارائه الگو‌های این فرهنگ به نسل جوان و همچنین ایجاد ظرفیت و قابلیت برای ارتقای آمادگی در مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف این اجلاسیه است.

توحید رستمی توسعه فرهنگ ایثار، تقویت روحیه انقلابی و ساده‌زیستی را از دیگر اهداف برگزاری این اجلاسیه عنوان کرد و افزود: ارتقاء سبک زندگی شهدا به جوانان از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی کردستان است.

وی خاطرنشان کرد: از نیمه دوم سال گذشته تاکنون حدود ۳۰ برنامه با محوریت اجلاسیه شهدای دانشجوی کردستان در دانشگاه‌های استان برگزار شده است.

رستمی افزود: رونمایی از کتاب «کردستان من» و برگزاری ۸ غرفه به اسم ۸ شهید استان در حاشیه اجلاسی، با موضوعات مختلفی همچون فمینیسم، دفاع مقدس، وحدت، شهدا، عملکرد سپاه پاسداران علیه تروریسم، اهداف سند ۲۰۳۰ یونسکو، حجاب و عفاف و پزشک جهادی و دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه است.

انتهای پیام/م

برگزاری اجلاسیه شهدای دانشجوی کردستان در سنندج

 

برچسب ها: شهدا ، اخباردانشجویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.