استاندار اردبیل گفت: مشارکت اهالی استان در فعالیت‌های انسان دوستانه که در روحیه دینی و مذهبی آنان ریشه دارد، ستودنی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل که امروز در بازدید از واحد نگهداری زنان خشونت دیده، تحت پوشش موسسه خیریه ائمه اطهار (ع) سخن می‌گفت افزود: در این مقطع زمانی، مشارکت هر چه بیش‌تر مردم در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله در برنامه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی، ضرورتی اجتناب ناپدیر است.

وی از تلاش‌های دست اندرکاران موسسه و همکاری خیرین با مرکز نگهداری زنان آسیب دیده از خشونت قدردانی کرد و ادامه داد: نیکوکاران استان در حرکتی خدا پسندانه علاوه بر کمک به نگهداری و فراهم آوردن آرامش روحی برای این قشر، در آموزش و ایجاد اشتغال آبرومند آنان نیز اقدام‌های ارزشمندی انجام داده اند.

استاندار اردبیل بر همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی با موسسه‌های خیریه تاکید کرد و برای کمک به تامین بخشی از نیاز‌های مراکز نگهداری یادشده قول مساعد داد.

بهنام جو در بازدید از مرکز شیرخوارگاه حضرت علی اصغر (ع) نیز گفت: خوشبختانه اعتقادات دینی و فرهنگ غنی و اصیل مردم استان سبب شده تعداد کودکانی که به این مرکز سپرده می‌شوند، محدود باشد.

وی تصریح کرد: برخی خانواده‌ها به صورت داوطلبانه؛ آمادگی خود را برای نگهداری از کودکان بی سرپرست و حتی کودکان دارای معلولیت جسمی و ذهنی اعلام کرده اند و حدود ۲۰۰ پرونده برای تحویل موقت و یا دائمی این کودکان به متقاضیان ذی صلاح تشکیل شده است.

انتهای پیام/ح

همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی با موسسه‌های خیریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.