حجت‌الاسلام نقویان گفت: واقعیت این است که مردم از سیستم اداری ما خسته هستند و این واقعیت تلخی است من با توسعه گزینش هیچ روی خوشی ندارم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت‌الاسلام ناصر نقویان دبیر هیئت عالی گزینش کشور امروز در همایش مدیران هسته‌های گزینش تابعه وزارت کشور گفت: هر سیستمی یک محصولی را دنبال می‌کند و اگر سیستمی به محصول نرسید، کار‌های آن جانبی است.

وی افزود: اگر محصول و میوه گزینش با همه شرایط، دستورالعمل‌ها، آئین‌نامه‌ها و قوانین اجرایی باعث رضایتمندی مردم نشود، نتیجه‌ای در بر ندارد.

دبیر هیئت عالی گزینش کشور گفت: مسئولان ارشد ما با مردم همدرد نیستند؛ بسیاری از کار‌ها در سیستم‌های اداری سایر کشور‌ها در فرصت بسیار کوتاهی انجام می‌شود در حالی که سیستم اداری کشور ما بسیار زجرآور و مستهلک کننده است و مدت زمان زیادی به طول می‌انجامد.

وی یادآور شد: حدود ۳۰ کشور را بازدید کردم، اما در هیچ کجا سیستم اداری که در کشورمان وجود دارد را ندیدم.

حجت‌الاسلام نقویان ابراز داشت: واقعیت این است که مردم از سیستم اداری ما خسته هستند و این واقعیت تلخی است من با توسعه گزینش هیچ روی خوشی ندارم؛ اگر روزی مسئولی، مسئولیتش را بگیرند و هیچ مسئولیتی بر دوشش نباشد باید آن روز را جشن بگیرد.

وی بیان داشت: در عین حفظ اصول و ارزش‌ها روزآمدی را نیز باید مد نظر داشته باشیم و آن وقت خوشحال خواهیم بود اگر مردم از سیستم اداری ما ناراضی بیرون بروند از نظام ما ناراضی خواهند بود.

انتهای پیام/ی

منبع مهر

حفظ اصول و ارزش‌ها روزآمدی را  باید مد نظر داشته باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار