سرمربی تیم فوتبال کارون اروند گفت: به خاطر مشکلات مالی امکان سفر به بابل وجود نداشت و اگر به مسابقات ادامه دادیم به خاطر موضوع حفظ فوتبال پاک بود.

هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: به خاطر مشکلات مالی نتوانستیم به بابل سفر کنیم، اما سرنوشت بازی‌ها مشخص است و لطمه‌ای به تیم‌ها و برنامه بازی‌ها وارد نمی‌شود.

او در ادامه افزود: شرایط سختی را تا به اینجای مسابقات پشت سر گذاشتیم و در ۶۰ روز گذشته تنها ۱۶ جلسه به تمرین پرداختیم که همین مسئله وخامت اوضاع را آشکار می‌کند. مشکلات باشگاه آن قدر زیاد شده که از توان من خارج شده است و یک نفره نمی‌توانم مشکلات باشگاه را حل کرده و باشگاه داری کنم. وی در ادامه گفت: اگر در رقابت‌ها حاضر شدیم به خاطر قولی بود که سازمان لیگ دادیم تا فوتبال پاک را رعایت کنیم. خدارا شکر می‌کنم که تیم خرمشهر در لیگ دسته اول حفظ شد و نگه داشتن این تیم مثل این بود که تیم قهرمان شود، زیرا باشگاه پرداختی نسبت به بازیکنان و کادر فنی نداشته است و پرداختی‌ها تا این جای کار صفر بوده است.

افاضلی در ادامه در خصوص مشکلات موجود در لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: تیم‌ها باید قبل از ورود به مسابقات منابع ملی خود را مشخص کنند و اجازه ورود به تیم‌هایی که منابع مالی مشخصی ندارند داده نشود.

مربی تیم فوتبال کارون اروند در ادامه در خصوص صعود ۲ تیم گل گهر سیرجان و شاهین بوشهر به لیگ برتر نیز گفت:تیم گل گهر از جمله تیم‌های با ثبات در لیگ دسته اول است که بازیکنان و کادر فنی آن چند سال در کنار هم کار کرده اند و این تیم از لحاظ منابع مالی و امکانات جز تیم‌های پیش رو است. وی در خصوص تیم شاهین بوشهر نیز افزود:تیم شاهین از تیم‌های قدیمی فوتبال ایران است و سابقه حضور در لیگ برتر را دارد، اما مسئولان این تیم باید به فکر ارتقا امکانات خود برای حضور در لیگ برتر باشند.


بیشتر بخوانید:

انتخاب ورزشگاه چالشی برای تیم شاهین بوشهر

جشن قهرمانی گل گهر، مهم‌ترین اتفاق هفته آخر لیگ آزادگان

نود دقیقه سرنوشت ساز برای داماش گیلان


انتهای پیام/

اظهارات افاضلی درباره مشکلات تیم اروند کارون خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار