مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان همدان:

با تخصیص اعتبار جدید، سد نعمت آباد سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان از اختصاص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح سد نعمت‌آباد اسدآباد خبر داد.

با تخصیص اعتبار جدید، سد نعمت آباد سال آینده به بهره برداری می رسد.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، منصور ستوده،مدیر عامل شرکت اب منطقه ای همدان گفت: ۲۶ میلیارد تومان برای اتمام سد نعمت‌آباد اختصاص یافته و چند روز پیش تخصیص این اعتبار نیز ابلاغ شده است.

او با اشاره به پیشرفت ۹۱ درصدی طرح سد نعمت‌آباد گفت: این میزان اعتبار برای تکمیل طرح کافی بوده و به طور قطع برای سال آینده طرح سد افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان افزود: دشت اسدآباد جزو دشت‌هایی است که افت منابع زیرزمینی دارد و عمده‌ترین مصرف‌کننده بخش کشاورزی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: با وجود کمبود منابع آب زیرزمینی در شهرستان سعی کردیم آب مصارف گلخانه‌ها را که جزو سند راهبردی استان هستند، تامین کنیم.

او با بیان اینکه نصب کنتور‌های هوشمند از اولویت‌های ماست گفت: خوشبختانه با همکاری تمام دستگاه‌های ذیربط در شهرستان اسدآباد تاکنون ۶۶۸ دستگاه کنتور هوشمند نصب شده است که اسدآباد در این اقدام در بین شهرستان‌های دیگر پیشرو بوده است.

ستوده گفت: خوشبختانه امسال مبلغ ۷/۵ میلیارد تومان اعتبار خسارت ناشی از سیل برای رودخانه‌ها و تاسیسات آبی استان مصوب شده است که مشاور این کار انتخاب شده است.

او افزود: در خصوص تامین آب شرب شهری و روستایی شهرستان اسدآباد نیز هر موردی که از طرف آب و فاضلاب به ما معرفی شود، سریع اقدامات صدور مجوز و بهره‌برداری را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ا

 اختصاص اعتبارات جدید برای سد نعمت آباد اسدآباد

برچسب ها: وزارت نیرو ، سد سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار