ویدئویی شامل روایتی تازه از کمک‌رسانی ایران به عراق در مقابله با داعش و اقدامات سردار سلیمانی در این کشور را به همراه تصاویر تازه منتشرشده مشاهده می‌کنید.

روایتی تازه از نبرد سردار سلیمانی با داعش و ورود ایران به عراق +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آن روزی که گروهک تروریستی داعش با تمام قدرت و حمایت‌ همه‌جانبه مثلث غربی_عربی_عبری وارد عراق شد، هیچ‌ یک از سران کشورهای حامی این  جنایتکاران فکر نمی‌کردند این گروه با شکست و نابودی مواجه شود. حتماً شما هم این اعتراف مقامات آمریکایی مبنی بر هزینه هفت تریلیون دلاری‌شان در منطقه غرب آسیا را شنیده‌اید، اما هم‌اکنون پس از سال‌ها مبارزه سخت در این مناطق، آنچه حاصل شده، پیروزی محور مقاومت و شکست جریان‌های تروریستی و در راس آن‌ها آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان است.

در این نبرد چندساله و طولانی، نقش جمهوری اسلامی ایران و به ویژه نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با داعش، بسیار موثر و کلیدی و غیرقابل انکار است. در ادامه ویدئویی شامل روایتی تازه از کمک‌رسانی ایران به عراق در مقابله با داعش از زبان برخی مسئولان وقت و فعلی عراق مانند نوری مالکی نخست وزیر اسبق این کشور، ابومهدی المهندس فرمانده حشدالشعبی و اقدامات موثر و کارآمد سردار سلیمانی در این کشور را به همراه تصاویر تازه منتشرشده مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
جدید وقدیم فرقی نمیکنه این همون کسیه که داغ هفت تریلیون دلاررو به دل امریکایها گذاشت پس دشمنیشون با سپاه بی دلیل نیست
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۲:۱۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
انشاا... شفاعت ما را کنند که خیلی خیلی روسیاهیم
و کور شود هر ان که وحدت مسلمانان عالم را نمیتواند ببیند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
قدیمی بود ولی جالب بود.
شهدای عزیز ما هرگز قدیمی و از یاد رفته نخواهند شد.
درود خدا برهمه شهیدان راه حق
درود خدا بر حاج قاسم عزیزمان