با حضور بخشدار خرانق و جمعی از مسئولان و مدیران اداره آموزش و پرورش شهرستان اردکان از معلمان بخش خرانق تجلیل شد.

۱۴ معلم بخش خرانق شهرستان اردکان تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  جاوید عیدانی بخشدار خرانق در مراسم تجلیل از معلمان ضمن تبریک و تهنیت روز معلم وگرامیداشت یاد وخاطر فیلسوف شهید مرتضی مطهری درسخنانی ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های چشمگیر معلمان در روستا‌های محروم بخش خرانق بر ضرورت توجه ویژه و اعتلای سطح سواد دانش آموزان روستایی تاکید کرد.

وی افزود: تلاش‌های صورت گرفته در جهت ارتقای سطح علمی دانش آموزان روستایی با وجود کمبود‌ها و مشکلات عدیده موجود بر کسی پوشیده نیست و نسل آینده قطعا قدردان زحمات امروز معلمان امروز خواهد بود.

عیدانی تکریم وادای احترام به معلم را، احترام به علم و دانش وروشنی دانست وگفت: روز معلم، بزرگداشت عشق و ایثارگری معلمانی است در راه تعلیم و تربیت نسل آینده تلاش میکنند و بی هیچ ادعایی به خدمت می‌پردازند معلمی که، چون شمع می‌دوزد تا دیگران را بسازد.

بخشدار خرانق با اشاره به نقش کلیدی آموزش و پرورش در توسعه جامعه به خدمات صورت گرفته از سوی این نهاد در روستا‌ها اشاره کرد و با تاکید بر کمبود امکانات به ویژه در حوزه آموزش از تلاش‌های صورت گرفته اداره آموزش و پرورش شهرستان اردکان در تامین زیرساخت‌های لازم تشکر کرد.

در پایان این مراسم و در آستانه روز معلم و هفته گرامیداشت مقام معلم با حضور بخشدار خرانق و جمعی از مسئولان و مدیران اداره آموزش و پرورش شهرستان اردکان از معلمان بخش خرانق تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

تجلیل از معلمان بخش خرانق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار