نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی از احداث پل موقت بر روی رودخانه کشکان برای عبور و مرور اهالی روستا‌های شمال غربی این شهرستان خبر داد.

پل موقت روستا‌های شمال غربی پلدختر در دست احداث استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سیدحمیدرضا کاظمی در جریان بازدید از چهار روستای شمال غربی شهر پلدختر گفت: با توجه به اینکه راه روستایی و پل ارتباطی روستا‌های خرسدر کاکامراد، خرسدر علیا و سفلی و وره زرد در جریان سیل تخریب شده و قطع است، از طریق راه کوهستانی با پای پیاده از این روستا‌ها بازدید به عمل آمد.

وی افزود: سیل خسارات بسیاری به اهالی این روستا‌ها وارد کرده و بر این اساس از طریق تماس تلفنی با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان رفع مشکلات آن‌ها در حوزه‌های مختلف راه، کشاورزی، باغات و مزارع پیگیری شد تا بخشی از این خسارات جبران شود.

نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از سفر به این روستا‌ها این بود که بتوان مشکلات ناشی از سیل در این مناطق را بررسی و آن را به گوش مسئولان رساند.

کاظمی افزود: پل موقت برای عبور اهالی این روستا‌ها از عرض رودخانه کشکان با دپوی تجهیزات لازم از جمله ۴۵ لوله در حال احداث است تا بتوان در این منطقه راه ارتباطی ماشین رو برقرار کرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس طراحی‌های انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی یک دهنه پل دیگر مشابه این پل در جهت رفع مشکل اهالی به طور اساسی طراحی شده که برای آغاز عملیات اجرایی آن باید تا فروکش کردن آب صبر کرد.

انتهای پیام/ب

امدادرسانی در مناطق سیل زده در لرستان

برچسب ها: سیل ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار