نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از حضور طلاب و روحانیون برای کمک رسانی در سیلاب تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از طلاب و روحانیون در ارتباط با حضور فعالانه در سیل از شما تشکر می‌کنم که حضور خوبی داشتید و برای روحانیت آبرومندی، روسفیدی و سربلندی بیشتری به ارمغان آوردید.

وی افزود: از مسئولان ستاد مردمی کمک به سیل زدگان که هم اعتماد اینجانب و هم اعتماد مسئولان در سطح کشور را جلب کردند تشکر ویژه دارم که کمک‌های مردمی بسیار خوبی از استان و از سطح کشور به این ستاد رسید که به نحو احسن مدیریت شد.

آیت‌الله موسوی‌جزایری ادامه داد:کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده باید در طول ماه مبارک رمضان نیز ادامه پیدا کند، هر چند سیل فروکش کرده، ولی روحانیت باید پای به پای مردم خدمات رسانی خود را انجام دهند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: هدف ما یک کلمه و آن انسان سازی است که در لسان قرآن و احادیث از آن به هدایت یاد می‌شود و این هدایت به سوی صراط مستقیم است.

رئیس حوزه علمیه اهواز  گفت: اگر انسان در صراط مستقیم قرار گرفت در قوس صعود قرار می‌گیرد و از ملائکة الله بالاتر می‌رود و اگر از صراط خارج شد از حیوان پست‌تر می‌شود و ماه رمضان بهترین زمان برای این است که مردم را به صراط مستقیم هدایت کرد. 

انتهای پیام/م

حضور جامعه روحانیت در کنار مردم سیل زده خوزستان

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.