پایگاه سلامت شهید مطهری با مشارکت خانواده خیر سلامت در آیینی با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر ابراهیم کوچکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم، با اشاره به آغاز ساخت پایگاه شهید مطهری قمصر از سال ۱۳۹۵ گفت: این پایگاه به همت دانشگاه علوم پزشکی کاشان و مشارکت خانواده خیر سلامت در زیربنای ۲۳۳ متر مربع احداث شد.

وی اهدای زمین این پایگاه به همت حاج محمد هاشم حبیبی قمصری را تاکید کرد و افزود: برای ساخت و تجهیز این پایگاه چهارصد میلیون تومان هزینه شده است.

دکتر کوچکی، ضمن تشکر از تعامل خیرین سلامت به خصوص خانواده خیر گرامی زنده یاد «عذرا نوابی» گفت: برای ساخت این پایگاه دو میلیارد ریال از سوی این خیر محترم و مابقی از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان هزینه شده است.

وی چالش‌ها و دغدغه‌های بسیار زیاد نظام سلامت را تاکید کرد و گفت: برای رفع مشکلات و دغدغه‌های نظام سلامت نباید فقط به منابع دولتی اکتفا کنیم بلکه باید از راه‌های دیگر نظیر مشارکت مردم و خیرین بهره بگیریم و به طور مسلم آنان نیز با علاقه و دلسوزی ما را یاری خواهند کرد تا بتوانیم گام‌های بلندتری برداریم.

دکتر سید علیرضا مروجی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این آیین، پایگاه‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت را خط مقدم سلامت عنوان کرد.

وی، ارائه خدمات پزشکی، دندان پزشکی، مامایی، پرستاری، مراقبین سلامت زن و مرد، مشاوره سلامت روان و تغذیه، واکسیناسیون و واحد سلامت محیط و کار را از بخش‌های این پایگاه برشمرد.

آیین افتتاح پایگاه سلامت شهید مطهری با مشارکت خانواده خیر سلامت همسر زنده یاد حاجیه خانم عذرا نوابی (آقای منصور حسینیان) و دختر آن مرحومه خانم دکتر معصومه حسینیان با حضور وزیر بهداشت، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، رئیس دانشگاه، فرماندار ویژه کاشان، شهردار و اعضای شورای شهر قمصر و جمعی از مسئولین دانشگاه افتتاح شد و در پایان این آیین از خانواده‌های خیر سلامت با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/م

 

افتتاح پایگاه خیر سلامت «شهید مطهری» در قمصر کاشان با حضوروزیر بهداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.