کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل زندان‌های استان کردستان امضای تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سهیلا شیخی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در جلسه امضای این تفاهم نامه  گفت: این کانون در سال جاری با کانون اصلاح و تربیت همکاری می‌کند.

وی افزود: کانون پرورش فکری خدمات فرهنگی، ادبی و هنری خود را در کانون اصلاح و تربیت به کودکان و نوجوانان هفت تا ۱۷ سال ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه این خدمات از سوی تمامی مراکز استان به زندان‌ها ارائه می‌شود افزود: تلاش تمامی مربیان مراکز کانون استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های درون و برون سازمانی جهت اجرای برنامه‌های مفید و سازنده برای زندانیان و خانواده‌های آنان است.

شیخی با بیان اینکه عضویت آنان به صورت رایگان است افزود: در گذشته کانون استان و کانون اصلاح و تربیت همکاری خوبی با هم داشتند و مربیان با مراجعه به کانون اصلاح و تربیت به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی برای زندانیان می‌پرداختند.

وی اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان آمادگی برای استفاده خانواده‌های زندانیان در تمامی فعالیت‌های کانون در سنندج و تمامی شهرستان‌های استان را داد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کردستان اعلام کرد: خانواده‌های زندانیان می‌توانند به صورت رایگان با ارائه معرفی نامه از سوی اداره کل زندان‌ها از تمامی فعالیت‌های کانون بهره‌مند شوند.

شیخی تاکید کرد: بچه‌های خانواده‌های زندانیان می‌توانند هماهنگ سایر اعضا و در کنار آن‌ها بدون هیچ دغدغه‌ای به انجام فعالیت بپردازند.

مدیر کل زندان‌های کردستان نیز بر نقش دستگاه‌های فرهنگی در بازگشت مطلوب و سازنده مددجویان به آغوش گرم خانواده و جامعه تاکید کرد و گفت: توجه ویژه متولیان فرهنگی و هنری برای بازسازی روحی و روانی همراه با توانمند سازی نوجوانان به مهارت‌های فنی و اجتماعی اهمیت و ضرورت دارد.

اسحاق ابراهیمی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های درون و برون سازمانی جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی برای مددجویان ضروری است و انتظار می‌رود با همکاری کانون پرورش فکری کمک‌های مثمر ثمری به خانواده‌های زندانیان داشته باشیم.

در حال حاضر بیش از ۴۰ هزار کودک و نوجوان در سطح استان عضو ۲۰ مرکز ثابت و ۴ کتابخانه سیار روستایی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.

انتهای پیام/م

 تفاهم نامه همکاری بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل زندان‌های کردستان

 

برچسب ها: زندان ها ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.