صدراعظم آلمان در واکنش به انتشار جدیدترین ویدئوی سرکرده داعش، نسبت به تشدید حملات این گروه تروریستی در نقاط مختلف جهان هشدار داد.

واکنش آنگلا مرکل به انتشار ویدئوی جدید ابوبکر البغدادیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه اکسپرس، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان ضمن اشاره به انتشار ویدئویی جدید از ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش، نسبت به تشدید حملات این گروه در نقاط مختلف جهان هشدار داد.

مرکل روز گذشته ضمن دیدار با عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر عراق در برلین گفت: هیچ کس تصور نمی‌کند که گروه تروریستی داعش به طور کامل نابود شده است. ویدئوی منتشر شده در روز دوشنبه نشان می‌دهد این ارزیابی صحیح است. ما باید به دنبال آن باشیم تا داعش را برای همیشه شکست دهیم.

وی همچنین به عبدالمهدی اطمینان داد آلمان همچنان به آموزش نیرو‌های امنیتی عراق برای مقابله با داعش و توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف ادامه می‌دهد.

گروه تروریستی داعش روز دوشنبه پس از ۵ سال (از ژوئیه سال ۲۰۱۴ میلادی) برای نخستین بار ویدئویی را منتسب به ابوبکر بغدادی، سرکرده این گروه تروریستی منتشر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
همین پدرسوخته های اروپایی آن زمان نمی کفتن مرحبابه ایران که داعش ازبین برد حالا ترامپ یک کثافت که کشته همه این آشقالها از ترامپ تکسین میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
آمریکا روی سرو صورت ابوبکر رب ریخته بود فر دا سراز اسرائیل در می آورد
Switzerland
سعید فروزان
۰۳:۴۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
خانم مرکل بهتر است از امریکا بخواهد بغدادی را تحویل دولت عراق یا سوریه بدهد ،نه اینکه در مکان امن از او نگهداری تا بتواند پیام بفرستد برای تروریست‌های داعش امریکایی
آخرین اخبار