تمام فعالیت‌های شرکت خدمات اول، به ویژه در حوزه منابع انسانی می‌تواند الگوی سایر شرکت‌ها در سراسر کشور باشد.

فعالیت های شرکت خدمات اول می تواند الگویی مناسب برای سایر شرکت ها باشدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری در این دیدار که امروز پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت خدمات اول، محمدرضا بیدخام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران و تمام مدیران مناطق شرکت خدمات اول مخابرات برگزار شد، با اشاره به سابقه و اهمیت فعالیت های این شرکت خاطرنشان ساخت: مدیران منطقه خدمات اول در سراسر کشور باید نقش بهتر و افزون تری در فعال سازی استعدادها، شایسته سالاری و استفاده از پتانسیل ارزشمند پرسنل شرکت خدمات اول داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم تحقق وحدت و یکپارچگی در فعالیت های شرکت خدمات اول در سراسر کشور و ایجاد فرماندهی واحد افزود: استفاده از نیروهای متخصص و کیفی در راس امور، توجه بیش از پیش به تمام کارکنان، و توسعه عملیات فنی و خدماتی خدمات اول، مهم ترین انتظار مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران از این مجموعه است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: توجه به نیروهای فنی و متخصص شرکت خدمات اول و ارتقای این نیروها، می تواند مجموعه مخابرات را در ارائه خدمات با کیفیت و افزایش سرویس دهی به بیرون از مجموعه موفق تر سازد.

وی با بیان مصداق های این توجه افزود: کارکنان شرکت خدمات اول با توجه به تخصص های گسترده خود به خصوص در حوزه فنی، تجاری و عملیات شبکه می توانند کیفیت خدمات شرکت مخابرات ایران را به صورت قابل توجهی افزایش دهند.

سیدمجید صدری اعلام کرد: شرکت خدمات اول باید در جهت تکریم کارکنان خود هر روز گام های بهتری را طی کند و توجه به دغدغه ها و حفظ شان و کرامت کارکنان، مهم ترین پیشران توسعه این شرکت و مجموعه مخابرات در سراسر کشور است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: حذف پیمانکاران محلی در دستور کار مخابرات نیست و این شرکت تمایل دارد تا بر طبق مقررات و ضوابط از ظرفیت های این پیمانکاران طبق قانون استفاده کرده و در توسعه بازار ارتباطات و مخابرات و خدمت رسانی به هموطنان در جای جای کشور کوشا باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار