همایش متمرکز زائران حج تمتع سال ۹۸ در اردبیل برگزار شد

همایش متمرکز زائران حج تمتع با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و زائران حج تمتع سال ۹۸ در مسجد ججین اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این همایش گفت: حج یکی از بزرگ‎ترین فرایض عبادی است که پاداش‌های دنیوی و اخروی فراوانی برای آن در آیات و روایات ذکر شده است، اما زیارت امام حسین (ع) در کلام معصومین (ع) برتر از حج ترسیم شده است.

وی با اشاره به اینکه در لسان دین الهی، به‌عنوان یکی از آثار حج و عمره، رفع فقر و فراوانی روزی ذکر شده است افزود: حج از آن دست کار‌هایی است که هر چه انسان بیشتر رود، بیشتر به دست می‌آورد.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه زائران از هرگونه آداب رسوب غلط و سنت شکن دوری کنند افزود: هرچقدر آداب رسوم ساده و به دور از هر تجمل گرایی باشد ثواب و پاداش آن نزد خداوند متعال بیشتر است.

چمن آرا، مسئول حج و زیارت استان اردبیل نیز در این همایش با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و نزدیک شدن اعزام زائران به حج تمتع متمرکز سال ۹۸ اظهارداشت: ۶۸۰ نفر در تیرماه سال ۹۸ در قالب پرواز‌های مختلف از فرودگاه اردبیل عازم مدینه منوره و حج تمتع می‌شوند.

وی بیان کرد: ۳۷۱ نفر از بانوان و ۳۰۹ نفر از آقایان همزمان با سراسر کشور به حج و زیارت تمتع اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ح

اعزام 680 نفر به حج تمتع در اردبیل

برچسب ها: حج ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.