استاندار خوزستان گفت: با عنایت مقام معظم رهبری و تأکید ایشان برای ماندن آیت الله موسوی جزایری در استان مایه دلگرمی همه ما است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان بیان داشت: نقش آیت الله موسوی جزایری برای استان در طول ۴۰ سال بر کسی پوشییده  نیست.

وی افزود:  تلاش ایشان برای گسترش حوزه‌های علمیه و بسط فرهنگ علوی و ایجاد وحدت و همدلی در خوزستان برای همگان روشن است.

شریعتی بیان کرد:  باعنایت مقام معظم رهبری و تأکید ایشان برای ماندن آیت الله موسوی جزایری در استان مایه دلگرمی همه ما است.

استاندار خوزستان ادامه داد: حجت الاسلام موسوی فرد را ما از قبل که در خرمشهر بودند توفیق خدمت را داشتیم و زهد، پارسایی و خدمتگذاری برای محرومان، تلاش، بی‌ریایی و افتادگی ایشان برای محرومان زبانزد است.

این مقام مسئول گفت: قبول نمایندگی، ولی فقیه در استان علاوه بر مسئولیت، فرصتی برای خدمت گذاری به مردم است؛ بار‌ها شاهد پیگیری‌های حجت الاسلام موسوی فرد برای رفع مشکلات خرمشهر تمام قد و شبانه روز بوده است. امیدواریم استان از ظرفیت هر دو بزرگوار و سایر علما بهره کافی را ببرد.

شریعتی افزود: این استان مشکلات زیادی را در مقاطع مختلف به خود دیده است و اخیراً نیز با مشکل سیل مواجه شد، اما وحدت همه آحاد جامعه توانستیم از این شرایط خارج شویم و حضور حجت الاسلام موسوی فرد در مناطق سیل‌زده و کمک به مردم برای ما امید بخش بوده و همه این‌ها برای استان نعمت و مغتنم است.

استاندار خوزستان در پایان بیان داشت:امیدواریم بتوانیم برای اداره و حرکت در مسیر منویات رهبر انقلاب، سیاست‌های جمهوری اسلامی و در کنار سایر ارکان حاکمیتی و اداری در مسیر توسعه و پیشرفت استان همراه ایشان گام برداریم.

انتهای پیام/م

تقدیر از خدمات آیت الله موسوی جزایری در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار