مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری سی و پنجمین یادواره بزرگداشت مقام معلم در اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، محمد تقی‌زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: برنامه استانی هفته معلم که تحت عنوان سی و پنجمین یادواره بزرگداشت مقام معلم در اهواز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: انتخاب معلمان برگزیده استانی بر اساس شیوه نامه وزارتی انتخاب معلمان نمونه، انجام شده است و معلمانی که حداقل نیمی از ساعات موظف خود را به تدریس اشتغال دارند، می‌توانستند در این ارزیابی شرکت کنند.

تقی زاده ادامه داد: در هفته بزرگداشت مقام معلم از ۲۴۲ معلم برگزیده منطقه‌ای نیز تجلیل می‌شود و در ادارات آموزش و پرورش ۴۰ منطقه و ناحیه خوزستان ۲۴۲ معلم برگزیده منطقه‌ای نیز انتخاب شده اند که طی مراسمی با اهدای لوح سپاس از آن‌ها تقدیر می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: فرهنگیان در سیلاب با فداکاری و عزمی جهادی با مردم خوزستان در راستای کاهش آسیب‌های ناشی از سیل همکاری کردند که در هفته معلم فرهنگیان فداکار در حادثه سیل نیز به مردم معرفی می‌شوند و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به دیگر برنامه های هفته معلم در استان گفت: عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و چند تن از خانواده‌های معلمان متوفی، حضور در نماز جمعه و دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان را به عنوان بخشی از برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم در استان و دیدار نماینده معلمان استان خوزستان با مقام معظم رهبری که با حضور رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش در آستانه هفته معلم برگزار می‌شود است.

انتهای پیام/م

تشریح برنامه های روز معلم در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.