به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، لیدل، فروشگاه زنجیرهای بزرگ آلمانی به علت استفاده از واژه جعلی برای خلیج فارس عذرخواهی کرد.
این فروشگاه آلمانی که در سراسر اروپا شعب گستردهای دارد، پس از آن که در یکی از بروشورهای گردشگری اش از واژه جعلی برای خلیج فارس استفاده کرد، با اعتراض جمعی از ایرانیان در صفحات مجازی مواجه شد.
لیدلپس از مواجهه با دامنه اعتراضات، از کاربران بابت این اشتباه عذرخواهی کرد و خود از هشتگ # خلیج_فارس PERSIAN GULF# و # ما _ عذر _ میخواهیم WEARESORRY # استفاده کرد.
مسئولان این فروشگاه در صفحه اینستاگرام لیدل نیز نوشتند: ما به علت این اتفاق ناخوشایند عذرخواهی میکنیم.
آنها با ابراز تاسف از این اتفاق نوشته اند: نمیخواستیم کسی را ناراحت کنیم یا برنجانیم یا بحثی را راه بیاندازیم، بلکه میخواستیم یک مقصد عالی گردشگری را به شما معرفی کنیم.
انتهای پیام/