عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از افتتاح پروژه سد نعمت آباد در این شهرستان خبر داد.

افتتاح پروژه سد نعمت آباد در اسدآبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اکبر رنجبر زاده، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر برای بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی قائم (عج) فعلی شهرستان ۵ میلیارد اعتبار لحاظ شده که در صورت منعقد شدن قرارداد لازم در رابطه با سند زمین بیمارستان بین هلال احمر و دانشکده علوم پزشکی عملیات کلنگ زنی و عمرانی آن به زودی آغاز خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح سد نعمت آباد در سال جاری اظهار داشت:این پروژه امسال دارای ۳۰ میلیارد تومان اعتبار بوده که با این میزان اعتبار طرح فوق باید در سال جاری به بهره برداری رسد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از احداث کارخانه کاغذ سنگ در این شهرستان خبر داد و افزود: این کارخانه صنعتی با ظرفیت ۲۰ هزار تن و با سرمایه گذاری دولت و بخش خصوصی در اسدآباد احداث خواهد شد که در این سرمایه گذاری ۵۰ درصد سرمایه گذاری برعهده دولت و ۵۰ درصد مابقی بر عهده بخش خصوصی خواهد بود.

رنجبرزاده ادامه داد: با پیگیری‌های لازم احداث تونل برای گردنه اسدآباد در مجلس مصوب شده و برای اولین بار در جدول ۲۰ قانون بودجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ب

احداث کارخانه سنگ در اسد آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار