مدیرکل بنیاد کرمانشاه در نخستین نشست شورای معاونین و روسای ادارات بنیاد استان، از جذب ۲۲۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی توسط ایثارگران کرمانشاه خبر داد .

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نخستین نشست شورای معاونین و روسای ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان باهدف بررسی مسائل، مشکلات و فعالیت‌های ادارات بنیاد در سال گذشته، در محل سالن اجتماعات ثارالله مجتمع فرهنگی امام حسن مجتبی (ع) صحنه برگزار شد.

در این همایش یک‌روزه حجت‌الاسلام عسگری سپس با قدردانی از فعالیت‌های یک‌ساله همکاران در طی سال ۹۷ اظهار داشت: سال گذشته سال پرفراز و نشینی بود که علی‌رغم همه محدودیت‌ها و کاستی‌ها به یاری خداوند متعال توانستیم با همکاری خوب تمامی بخش‌های مختلف اداری بنیاد را همه سختی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه ادامه داد: همه ما بر این نکته واقفیم که کار در بنیاد یکی از با ارزش‌ترین و بزرگ‌ترین کار‌ها و خدماتی است که همکاران بنیاد به نیابت از مجموعه نظام اسلامی انجام داده لذا بایستی باایمان و اعتقادی راسخ این وظیفه سنگین را به نحو احسن به انجام رسانیم.

وی افزود: کار ما هرچقدر هم که سخت و دشوار باشد باید آن را آنچنان با عشق و علاقه انجام دهیم که ایثارگران عزیز به‌خوبی این اعتقاد، صداقت، عشق و علاقه به کار را در چهره ما ببیند.

حجت‌الاسلام عسگری آرامش حاکم بر فضای بنیاد را حاصل زحمات شبانه‌روزی و خلوص نیت کارکنان تلاشگر در این نهاد مقدس دانست و تصریح کرد: کار در بنیاد مدیرکل بنیاد کرمانشاه: در ماه ضیافت الله، یگان‌های نظامی به دیدار یک هزار ایثارگر استان خواهند رفت

مدیرکل بنیاد کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط روز حاکم بر کشور اشاره کرد و افزود: امروز نیز می‌طلبد همچون دوران دفاع مقدس با همان توان و قدرت به میدان آمده و با انجام صحیح کار، به یاری خدای متعال در مقابل این هجمه ناجوانمردانه استکبار جهانی که به سرکردگی آمریکای جنایتکار صورت گرفته ایستادگی کرده و از این مرحله نیز پیروز و سربلند بیرون آییم.

حجت‌الاسلام عسگری با تأکید بر استفاده مطلوب از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌های اداری استان اظهار داشت: امروز بحمدالله یا تلاش مجدانه همکاران بنیاد توانسته‌ایم در بسیاری از اهداف و سیاست‌های بنیاد موفق عمل کنیم که ازجمله آن جذب مبلغی بالغ‌بر ۲۲۵ میلیارد ریال تسهیلات روستایی و مشاغل خانگی بوده که توسط فرزندان شاهد و ایثارگر استان جذب‌شده که این روند همچنان باقوت و شدت دنبال شده و امید می‌رود تعداد بیشتری از جامعه ایثارگری در این بخش مشغول به فعالیت و کارآفرینی شوند.

این مقام مسئول همچنین به یکی دیگر از برنامه‌های موفق بنیاد درزمینهٔ «طرح سپاس» اشاره کرد و عنوان داشت: امروز با تعامل بسیار خوبی که با فرماندهان ارشد نظامی در استان به‌عمل‌آمده است فرماندهان قرارگاه‌های غرب نجف اشرف سپاه پاسداران و غرب ارتش جمهوری اسلامی در طول ماه مبارک رمضان دیدار‌های متعددی را از جامعه ایثارگری به انجام می‌رسانند و انشا الله در ماه مبارک رمضان پیشرو نیز از تعداد یک هزار خانواده ایثارگر استان کرمانشاه دیدار و به عمل خواهد آمد.

وی در پایان این نشست به چند توصیه و تذکر اداری در خصوص برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی در امور اجرایی، نحوه انجام پایش سلامت، توجه ویژه به ورزش جانبازان، اولویت بخشیدن به مباحث قرآنی و مواردی ازاین‌دست بسنده کرد.

گفتنی است: در این نشست روسای ادارات بنیاد شهرستان‌های تابعه استان، هریک مسائل و مشکلات و فعالیت‌های اداری خود را با معاونین مربوطه در میان گذاشتند، این همایش بعدازظهر پنج‌شنبه به کار خود پایان داد .

 

 

انتهای پیام/د

بررسی مسائل، مشکلات و فعالیت‌های ادارات بنیاد

 

برچسب ها: ایثارگر ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.