به گزارش خبرنگار
نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بام و در سال ۲۰۱۳ تغییراتی در نحوه نامگذاری برخی محصولاتش داد که یکی از نتایجش رفتن مدلهای کوپه و کانورتیبل از خانواده سری یک و تبدیل آنها به خانواده جدید سری ۲ بود. آلمانیها با این تصمیم، سری جدیدی از خودروهای اسپرت کوچک را خلق کردند تا بدینترتیب راه برای ادامه موفقیتهای مدل افسانهای ۲۰۰۲ هموارتر شود.
مدل ۲۲۰i از سری ۲ تنها به فاصله دو سال از عرضه جهانیاش و به صورت دقیقتر از اوایل ۲۰۱۶ به ایران آمد. بسیاری معتقد بودند با توجه به عرضه محدود سری ۳ اتاق F۳۰، سری ۲ کوپه شانس بالایی برای موفقیت در کشورمان دارد، ولی چنین اتفاقی نیفتاد و استقبال مشتریان ایرانی از مدل ۲۲۰i آن، مانند سایر مدلهای موفق این برند آلمانی نشد.
حتی عرضه انگشتشمار سری ۲ کروک نیز تغییری در این وضعیت ایجاد نکرد.
آخرین قیمت خودرو را اینجا مشاهده کنید.
انتهای پیام/