مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از اعزام بیش از ۲ هزارو ۸۰۰ مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان خبرداد.

حجت‌ الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با بیان اینکه اعزام بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان به اقصی نقاط استان انجام می شود، گفت: از این تعداد هزار و ۷۸۲ نفراز مبلغان  بومی هستند.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ نفر از این تعداد مبلغه هستند افزود:۸۲ نفر از این مبلغه‌ها از دفتر تبلیغات اسلامی قم به استان اعزام می‌شوند.

وی گفت:حدود ۳۰ یا ۴۰ مبلغ نیز در قالب مبلغان جهادی به مناطق سیل زده استان ،مانند سیمرغ و جویبار اعزام میشوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اعزام مبلغان به سکونت‌های غیر رسمی افزود:در مناطق آسیب پذیر شهر و یا حاشیه شهر‌ها نیز مبلغانی اعزام می‌شوند تا به آموزش احکام قرآنی و فعالیت‌های فرهنگی و برنانه‌های ویژ‌ه برای بانوان بپردازند.

وی با بیان برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع در ماه مبارک رمضان افزود: برنامه‌های قرآنی، محافل انس با قرآن، کلاس‌های آموزش روان‌خوانی قرآن، بیان احکام و پرسش و پاسخ، معارف اسلامی و برپایی کلاس‌های اندیشه اسلامی از برنامه‌های تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان است

حجت الاسلام شکریان با اشاره به فعال بودن ۳ هزارو ۸۰۰ مسجد در استان، گفت: در مساجد روستایی هم به هر تعداد که متقاضی داشته باشیم نسبت به اعزام مبلغ اقدام خواهد شد.
 
انتهای پیام/س


اعزام بیش از ۲ هزارو ۸۰۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان به اقصی نقاط مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.