روز گذشته فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در دیدار تیمش مقابل سپیدرود از ناحیه سر دچار مصدومیت شد، تا الان ۴ روایت مختلف از این حادثه منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته در دیداری حساس و تعیین کننده برای تیم‌های انتهای جدول ۲ تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان و سپیدرود رشت به مصاف یکدگیر رفتنتد که این دیدار در نهایت به همراه حواشی فراوان با نتیجه یک بر یک مساوی به اتمام رسید.

یکی از عجیب‌ترین حواشی این دیدار مصدومیت فیروز کریمی سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در کنار زمین بعد از گل تیم فوتبال سپیدرود بود. تصویری از کریمی در کنار زمین پخش شد که او از حال رفته و روی زمین دراز کشده بود و به نظر می‌رسید شرایط خوبی نداشته باشد. بعد از رسیدن تیم پزشکی بالای سر کریمی سر او بانداژ شد، اما او حتی توان نشستن روی نیمکت تیمش را نداشت و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

اولین خبری که از این اتفاق منتشر شد بیان می‌کرد هواداران نفت مسجد سلیمان سرمربی خود را با سنگ مورد عنایت قرار داده اند و این سنگ باعث شکستن سر او شده است.

بعد از گذشتن یک روز از این اتفاق و مرخص شدن کریمی از بیمارستان او در مورد این اتفاق حرف‌های دیگری را بیان کرد که با خبر‌هایی که در زمان بازی منتشر شده بود متفاوت بود، کریمی گفت: در صحنه‌ای از بازی قصد داشتم فریاد بزنم که فشارم افتاد و دیگر متوجه نشدم که چه شد و گویا حالم بد شده بود و من را به بیمارستان منتقل کردند. اکنون حالم خوب است و از بیمارستان مرخص شده‌ام.

فیروز کریمی در مصاحبه‌ی دیگر که محمدرضا احمدی در کنار او حضور دارد گفت: دقیقه ۵۰ و خورده‌ای بود که می‌خواستند یک بطری آب برای بازیکنامان پرتاب کنند، اما این بطری از قسمت درش که سفت هم است به سر من برخورد کرد.

چه بر سر فیروز کریمی آمد؟

بهادری رئیس هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان در مورد این حادثه بیان کرد: بعد از اینکه تیم سپیدرود موفق شد گل اول را به ثمر برساند یکی از بازیکنان این تیم به سمت هواداران ما رفت و با کار‌هایی که انجام داد آن‌ها را تحریک کرد. هواداران ما می‌خواستند او را بزنند که متاسفانه سنگ به سر سرمربی خودمان برخورد کرد.

۴ روایت مختلف از یک اتفاق می‌تواند قابل تامل باشد، حتی خود فیروز کریمی ۲ روایت مختلف از این موضوع بیان کرده است و دقیقا مشخص نیست در آن صحنه چه اتفاقی برای سرمربی مسجد سلیمانی‌ها افتاده است.

به این موضوع باید توجه کرد اگر به سر کریمی سنگی خورده باشد از طرف خود هواداران تیم نفت بوده است و اگر کریمی بخواهد شکایتی انجام دهد باید علیه باشگاهی که در آن در حال فعالیت است این کار را بکند و این موضوع قطعا باعث ایجاد حواشی بیشتری برای این تیم خواهد کرد. به نظر می رسد سرمربی مسجد سلیمانی به دنبال راهی برای آرام کردن جو باشد. 


بیشتر بخوانید:

دست نشان: برای پیگری اخراجم به سازمان لیگ خواهم رفت

سپیدرود به شکل رسمی از باشگاه نفت مسجد سلیمان شکایت کرد

کریمی: بطری آب به سرم خورد/ مشکلی ندارم


انتهای پیام/

روایت های مختلف از یک برخورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار