جمالی نوبندگانی گفت: ایران در برابر بحث‌های افراطی افرادی مانند ترامپ منفعل نمی‌ماند.

تحقق شعار رونق تولید در بستر صنعت توریسم/ در برابر بحث‌های افراطی ترامپ منفعل نخواهیم بودبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد جمالی نوبندگانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی در همایش ملی خلیج فارس که در دانشگاه علم و فرهنگ درحال برگزاری است، اظهار کرد: متاسفانه به دلایل مختلف طی سال‌های اخیر در حال مصادره شدن هستیم و خوشبختانه به کمک برنامه‌های فرهنگی دشمنان را از خلیج فارس بیرون کردیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس ادامه داد: تکثر حوزه‌های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در حال نبرد فرهنگی هستند.

وی تصریح کرد: ایران کشوری توانمند است و حتی تا مصر هم کشورگشایی کرده بویم و در تمام متون تاریخی اسم خلیج فارس و توانمندی ما ذکر شده است.

جمالی نوبندگانی گفت: کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس فکر می‌کنند که با پول می‌توان اسامی را خرید، اما این‌ها هیچ چیز را تغیر نمی‌دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس بیان کرد: همواره در حد توان خود از خلیج فارس حمایت کردیم و در دوران جنگ تحمیلی خویشتن داری بسیاری از خود داشتیم و اکنون هم بحث‌های افراطی ترامپ مارا منفعل نخواهد کرد و با توجه به منافع کشور عمل می‌کنیم.

دغدغه خلیج فارس برای تمام ایرانیان است

همچنین در ادامه مراسم سیده فاطمه ذوالقدر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در همایش ملی خلیج فارس که در دانشگاه علم و فرهنگ در حال برگزاری است، اظهار کرد: همواره دغدغه خلیج فارس برای تمام ایرانیان بوده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری امسال را به نام رونق تولید نامگذاری کردند و توسعه صنعت توریسم یکی از راه‌های رونق تولید است.

بیانیه‌های آبکی کشور‌های عربی اهمیتی ندارد

همچنین در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین مهدی شیخ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشور‌های کوچک حاشیه خلیج فارس هیچ چیزی برای گفتن ندارند.

نماینده مردم تهران ادامه داد: تحریف نام خلیج فارس خواست مردم کشور‌های کوچک نیست و آن‌ها با مسئولان خود هم عقیده نیستند.

وی گفت: بیانیه‌های آبکی که کشور‌های عربی درباره خلیج فارس صادر می‌کنند هیچ اهمیتی ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار