مدیر کل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از دلایل رفتن خود از این جایگاه گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌های اخیر خبری مبنی بر رفتن دلاور بزرگ‌نیا از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران شنیده شد.

این خبر تا اندازه‌ای شائبه ارتباط رفتن مدیر کل استان تهران از اداره مربوطه با دستگیری‌های اخیر را ایجاد کرد. بنابراین ما با بزرگ‌نیا گفتگو کردیم و دلیل رفتنش از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را پرسیدیم.

وی به خبرنگار میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تاریخ به گونه‌ای رقم خورد که پس از مدتی فعالیت در اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، از این اداره بروم. جانفشان بسیار خوب و جوان است. ما نیز کمک می‌کنیم که در سمتی که دارد، موفق باشد. البته اطمینان دارم که موفق هم هست.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: رفتن من از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران مسلماً ارتباطی به دستگیری‌ها و بازداشت‌های اخیر ندارد. من از این پس در وزارت دادگستری فعالیت خواهم کرد. بحث جا به جایی من از ماه‌ها قبل هم مطرح بود.

گفتنی است پرهام جانفشان به تازگی به عنوان مدیرکل میراث‌فرهنگی استان تهران منصوب شده است. او پیش از این مدیرعامل صندوق احیا و بهره‌برداری بناهای تاریخی کشور بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
عاشر محمد
۱۵:۱۶ ۲۷ تير ۱۳۹۸
سلام ;همچون سوابق موفق گذشته . در پست. و سمت های جدید. هم رضایت احاد ارباب رجوع. را جلب و یکبار دیگر کارنامه ای موفق باشد به کارنامه های. تحسین برانگیز قبلی
آخرین اخبار