رژیم صهیونیستی تهدید کرد یک تیپ زره‌پوش این رژیم برای حمله زمینی به نوار غزه خود را آماده کرده است.

رژیم صهیونیستی غزه را تهدید به حمله زمینی کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک تیپ زره‌پوش این رژیم خود را برای حمله زمینی به نوار غزه آماده کرده است.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مخالفت این رژیم با پیشنهاد مصر برای اعلام آتش‌بس فوری و بدون قید و شرط در نوار غزه خبر دادند.

پنجشنبه گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملاتی را به نوار غزه انجام دادند که در پاسخ به آن حماس نیز به سوی سرزمین‌های اشغالی موشک شلیک کرد. پس از آن در دو روز اخیر تنش میان گروه‌های فلسطینی و اسرائیلی شدت یافته است به گونه‌ای که بنابر اعلام رسانه‌های صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته حماس بیش از ۴۵۰ موشک از نوار غزه به سوی شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک کرده که منجر به کشته شدن یک شهرک‌نشین و زخمی شدن ۵۸ صهیونیست شده است.

جنگنده‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کردند. بنابر اعلام سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون ۲۲۰ نقطه از نوار غزه هدف جنگنده‌های این رژیم قرار گرفته است. در حمله صهیونیست‌ها به شمال و شرق نوار غزه ۳ فلسطینی به شهادت رسیدند که یکی از آن‌ها یک نوزاد ۱۴ ماهه بود.

جنگنده‌های اسرائیلی به سوی یک مرکز اقتصادی در شمال نوار غزه نیز چند موشک شلیک و همچنین مواضع نیرو‌های مقاومت فلسطین در جنوب غرب غزه را بمباران کردند. چند فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به منطقه الزیتون در جنوب غزه زخمی شدند. تاکنون هشت فلسطینی در این حملات به شهادت رسیده و ۴۷ نفر نیز زخمی شده‌اند.

در ادامه حملات امروز به نوار غزه، اسرائیل ساختمان دفتر خبرگزاری ترکیه‌ای آناتولی را در این منطقه بمباران کرد که به شدت مورد انتقاد رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، قرار گرفت. طبق گزارش‌ها این ساختمان با دست‌کم ۵ موشک هدف قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
حمله زمینی صهیونیست ها به غزه به ضرر آنهاست ، چون فلسططینی های شجاع منتظر این اشتباه بزرگ صهیونیست های ترسو به اسارت گرفتن آنها هستند .
پاسخ زور گوی متجاوز صهیونیستی را باید مثل خودش داد . موشک های غزه صهیونیست ها را از پای در می آورند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
شلیک 450 موشک فقط یک کشته؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
بايد تعداد بيشتري کشته ميشدن
آخرین اخبار