مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان کرمانشاه گفت : به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در ۲۵ بقعه شاخص استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام آیت الله عباسیان مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان کرمانشاه گفت : طبق برنامه ریزی انجام شده ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی را تحت عنوان "ضیافت الهی" در بقاع متبرکه استان برگزار خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه به منظور استقبال از ماه مبارک رمضان کار آماده سازی و فضاسازی و تنظیف و غبارروبی بقاع متبرکه را انجام داده ایم، گفت : برپایی ۲۰ کرسی تفسیر قرآن با حضور مفسرین و ائمه جماعات، اجرای برنامه‌های ترتیل خوانی – هر روز تلاوت یک جزء از قرآن کریم-، برگزاری کلاس‌های آموزش قرائت قرآن و ... از جمله اقدامات شاخصی است که طی این ماه در بقاع متبرکه خواهیم داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اضافه کرد: همچنین در این مدت ۵۰ جلسه محفل انس با قرآن کریم شامل ۱۵ جلسه در کرمانشاه و ۳۵ جلسه در شهرستان‌های استان داریم که برای برگزاری آن‌ها از قاریان ممتاز بین المللی دعوت خواهیم کرد.

وی در ادامه از اعزام ۷۰ روحانی به مناطق محروم استان خبرداد و گفت: برای مساجد و بقاع متبرکه‌ای که فاقد روحانی هستند، ۵۰ روحانی اعزامی از قم و ۲۰ روحانی بومی را بکارگیری کرده ایم تا این اماکن را تحت پوشش قرار دهند.

عباسیان تبلیغ افطاری ساده با کمک خیرین در برخی از بقاع متبرکه با اجرای طرح هر شب یک افطاری ساده را از دیگر برنامه‌های امسال اداره کل اوقاف و امور خیریه استان عنوان کرد و افزود: همچنین در تلاشیم تا در این ماه حدود دو تا سه هزار سبدکالا را با کمک خیرین برای خانوار‌های نیازمند تهیه و بین آن‌ها توزیع کنیم.

وی اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان مراکز افق که از ابتدای امسال در برخی از بقاع متبرکه استان راه اندازی شده و به ارائه خدمات اجتماعی به زائرین می‌پردازند نیز فعال خواهند بود .

 

 

انتهای پیام/د

"ضیافت الهی" در بقاع متبرکه استان برگزار خواهیم کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.