مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در ماه مبارک رمضان ۵۰ محفل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه و مساجد شاخص استان برگزار می‌شود.

برگزاری ۵۰ محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام آیت عباسیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در جلسه شورای قرآن استان با موضوع برنامه ریزی برنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ۵۰ محفل انس با قرآن و ۱۵ مراسم جز خوانی قرآن کریم در جوار بقاع متبرکه و مساجد شاخص استان در قالب طرح ضیافت الهی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۲۵۰ محفل انس با قرآن کریم در سطح استان برگزار کردیم که تلاش داریم در سال جاری هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی جلسات قرآنی را برگزار کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان داشت: فعالیت‌ها و جلسات تفسیر قرآن طی سال‌های گذشته با هماهنگی ائمه جمعه شهرستان‌ها برگزار شده و تا کنون کلاس تفسیر ۷ سوره از سور قرآن کریم به نحو مطلوب برگزار شده و الحمدالله مورد توجه مردم نیز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امسال سوره اسرا محور ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده گفت: امیدواریم جلسات تفسیر این سوره از قرآن کریم با حضور گسترده مردم و اصحاب قرآن برگزار شود.

حجت الاسلام عباسیان ادامه داد: کل موقوفات قرآنی در کل کشور به اندازه کرمانشاه نیست و این نشان دهنده پیشینه قرآنی کرمانشاه است و در حال حاضر باید در راستای توسعه و ترویج قرآن از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر پوشش جلسات و محافل انس با قرآن کریم در صدا و سیما مرکز کرمانشاه گفت: نیاز است جلسات و محافل انس با قرآن کریم که با حضور باشکوه و گسترده مردم برگزار می‌شود بازتاب خبری و تبلیغی خوبی از سوی صدا و سیما داشته باشد.

 

انتهای  پیام/ز


بیش از ۲۵۰ محفل انس با قرآن کریم در سطح استان برگزار شد 

برچسب ها: ائمه اطهار ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.