سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در غزه تاکید کرد اگر در چند ساعت آینده حملات رژیم صهیونیستی متوقف نشود، گروه‌های مقاومت مرحله جدیدی از پاسخ به این حملات را آغاز خواهند کرد.

جهاد اسلامی: در صورت متوقف نشدن حملات صهیونیست‌ها، مرحله جدید پاسخ به آن‌ها آغاز می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مصعب البریم، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین درباره واکنش احتمالی گروه‌های مقاومت به ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: تجاوزگری صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین همچنان ادامه دارد و مقاومت فلسطین هم در برابر آن در میدان حاضر است و از ملت خود دفاع و بر اساس حق مشروع خود در مقابله با تجاوزگری آن‌ها عمل می‌کند.

وی افزود: این تجاوزگری با حمله به شرکت کنندگان در راهپیمایی بازگشت آغاز شد و پس از آن شاهد حملات به مواضع گروه‌های مقاومت بودیم. دشمن همچنین هدف قرار دادن خانه‌های مسکونی مردم و نهاد‌های رسانه‌ای و آموزشی را آغاز کرد. مقاومت به این اقدامات تروریستی پاسخ می‌دهد و دست متجاوزان را قطع خواهد کرد.

البریم در ادامه تصریح کرد: مسئله فلسطین در شرایط بسیار حساس و پیچیده‌ای از نظر میدانی، سیاسی و امنیتی قرار دارد. پایداری ملت فلسطین در این شرایط معجزه آساست. مقاومت اجازه نخواهد داد فقط ملت فلسطین درد بکشد و دشمن باید هزینه اقدامات تروریستی خود را بپردازد. اگر دشمن به حملات خود ادامه دهد، در چند ساعت آینده دامنه درگیری‌ها گسترش خواهد یافت. ما می‌توانیم دامنه این درگیری‌ها را به چیزی فراتر از تصور این دشمن گسترش دهیم. ما می‌توانیم بار دیگر دشمن را غافلگیر کنیم و در برابر آن بازدارندگی ایجاد کنیم. ما از ملت فلسطین حفاظت خواهیم کرد. دشمن با بحران واقعی روبروست و نخواهد توانست شرایط آینده را تحمل کند. بسیاری از شهرک نشینان در مناطق اطراف نوار غزه سردرگم شده اند. اشغالگران تاوان جنایت هایشان را پس خواهند داد.

وی درباره انتشار پیام تصویری گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و تهدیدات آن علیه اسرائیل خاطرنشان کرد: تاکید می‌کنیم که نبرد با این دشمن نامحدود است و مقاومت با هوشیاری رویارویی با متجاوزان را مدیریت می‌کند. انسجام و هماهنگی کامل بین گروه‌های مقاومت برای حمایت از ملت فلسطین و ایجاد بازدارندگی در برابر دشمن وجود دارد. ما رفتار‌های سیاسی، امنیتی و نظامی دشمن را ارزیابی و بر اساس آن عمل می‌کنیم. دشمن سردرگم است و ما آن را غافلگیر خواهیم کرد. اگر تجاوزگری دشمن در چند ساعت آینده متوقف نشود، مقاومت گزینه‌های زیادی پیش رو دارد. ابتکار عمل در دست مقاومت است و هر دستی را که به سوی ملت فلسطین دراز شود، قطع خواهد کرد.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در پایان تاکید کرد: اولویت ما در مقاومت، مقابله با تجاوزگری دشمن و ایجاد بازدارندگی در برابر آن است. درباره تماس‌ها و میانجی گری‌ها باید بگویم که مصر در این باره تلاش می‌کند که ما از آن قدردانی می‌کنیم. پیام ما روشن بود و بازگشت آرامش باید بر اساس شروط مورد نظر گروه‌های مقاومت باشد. نخستین شرط ما، توقف هر نوع تجاوزگری و وادار کردن دشمن به عمل به تعهداتش است. بدون تحقق این شروط، فرصتی برای بازگشت آرامش وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار