مدیران شهرستان رامشیر با مدیرکل امور مالیاتی خوزستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرماندار شهرستان رامشیر، شهردار و بخشدار مرکزی این شهرستان طی یک نشست صمیمی با ارزانی، مدیرکل امور مالیاتی استان خوزستان و خورشیدی معاون امور شهرستان‌های این اداره کل به تشریح وضعیت درآمد‌های دهیاری‌ها و شهرداری‌های رامشیر پرداختند.

در این دیدار، حسینی نژاد، فرماندار رامشیر با اشاره به حجم کار‌های عمرانی در روستا‌های مختلف این شهرستان بویژه در بخش مرکزی، خواهان حمایت از دهیاری‌ها به منظور انجام تعهدات مالی گذشته و آغاز عملیات آسفالت در تعدادی از روستا‌های بزرگ شهرستان شد.

وی در ادامه به مشکلات شهرداری رامشیر و بدهی‌های این نهاد به پیمانکاران و نداشتن توانایی مالی به منظور شروع پروژه‌های کلان اشاره کرد و بیان داشت: شهرداری‌ها بیشترین ارتباط و اثرگذاری را بر کیفیت و سطح زندگی مردم دارند و حمایت از آنان حمایت از ارتقا وضعیت بهداشت و سلامت و کیفیت بخشی به محیط و فضای سبز و سایرجلوه‌های زندگی شهری است.

در پایان این دیدار، کردونی، شهردار رامشیر و ادیبی، بخشدار مرکزی این شهرستان با ارائه گزارشاتی به تشریح آخرین وضعیت شهر و روستا پرداختند و مقرر شد حمایت‌های لازم جهت استمرار پروژه‌های عمرانی و حل مشکل مطالبات کارگری صورت گیرد.

انتهای پیام/گ

بررسی مشکلات شهری و روستایی

برچسب ها: فرمانداری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.