رئیس‌جمهور فرانسه در حساب توئیتری خود در واکنش به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه ضمن حمایت از میانجی‌گری سازمان ملل و مصر اعلام کرد باید خشونت‌ها در غزه متوقف شود.

مکرون: خشونت‌ها در غزه باید متوقف شوندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه در حساب توئیتری خود در واکنش به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه ضمن حمایت از میانجی‌گری سازمان ملل و مصر اعلام کرد باید خشونت‌ها در غزه متوقف شود.

وزارت امورخارجه فرانسه نیز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت کامل از تلاش‌های میانجی‌گرانه سازمان ملل متحد در خصوص بحران نوار غزه، ثبات پایدار در این منطقه را از طریق لغو محاصره غزه میسر دانست.

در ادامه این یبانیه بر ضرورت حفاظت از غیرنظامیان و حقوق بشر تاکید و یادآوری شده است که ثبات پایدار در غزه تنها در شرایط حل و فصل مذاکره وجود دارد که شامل بازگشت کامل تشکیلات خودگردان فلسطین به قدرت از یک سو و لغو محاصره غزه از سوی دیگر است.

تهاجم وحشیانه هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌های محاصره شده غزه روز شنبه آغاز شد و امروز نیز ادامه یافت که بر اثر آن، تاکنون چندین فلسطینی از جمله یک زن باردار و کودک ۱۴ ماهه، شهید و شمار زیادی زخمی شده اند.

گروه‌های مقاومت فلسطینی در اقدامی بی‌سابقه در کمتر از ۴۸ ساعت، بیش از ۶۰۰ راکت به شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک کردند و تاکنون چندین صهیونیست کشته و زخمی شده‌اند. گروه‌های فلسطینی وعده کرده‌اند در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی دایره پاسخ موشکی و راکتی را افزایش خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
سران اروپا اول از فلسطینی ها می خواهند که به اسرائیل موشک نزند ولی از رژیم صهیونیستی نمی خواهند که دست از بمباران غز بردارد مرگ بر این مزوران دغل
آخرین اخبار