معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: عرضه اقلام و کالای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان با حضور ۳۵ تیم ثابت و سیار در این استان نظارت می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: عرضه اقلام و کالای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان با حضور ۳۵ تیم ثابت و سیار در این استان نظارت می‌شود.

فریبرز حسامی با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان افزود: این طرح تا هفتم خردادماه و به منظور نظارت قیمت اقلام پرمصرف همچون شیرینی، خرما، گوشت، لبنیات، زولبیا و بامیه با همکاری تعزیرات حکومتی ادامه دارد.
وی ادامه داد: در این طرح با ارائه اجناس خارج از قیمت متعارف برخورد جدی می‌شود و پرونده‌های تشکیلی شده خارج از نوبت رسیدگی و صدور حکم می‌شوند.
حسامی بیان کرد: واحد‌های صنفی موظف هستند علاوه بر رعایت تمامی ضوابط و مقررات مربوطه، نسبت به نصب قیمت‌ها و صدور فاکتور به صورت ویژه توجه داشته باشند.
وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد‌های صنفی از قبلی کم فروشی، گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت و یا ارائه فاکتور مراتب را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام /ب

۳۵ تیم عرضه اقلام اساسی ماه رمضان را در لرستان نظارت می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.