رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: در راستای تنظیم قیمت بازار ۲۹ تن شکر در سطح این شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: در راستای تنظیم قیمت بازار ۲۹ تن شکر در سطح این شهرستان توزیع می‌شود.

علی شاهرودی  افزود: با توجه به کمبود شکر در بازار مصرف و نگرانی مردم و برخی واحد‌ها مانند تولیدکنندگان عسل و واحد‌های شیرینی فروشی‌ها تدابیر لازم برای توزیع این میزان شکر درسطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاون روستایی اتخاذ شد.


وی اظهارداشت: ۱۰ تن از این مقدار شکر توسط اداره تعاون روستایی بروجرد و مابقی از طریق اداره صنعت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهر توزیع می‌شود.
شاهرودی اضافه کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و مصرف بالای شکر در قنادی‌ها تا کنون ۸۵ تن شکردرسطح این واحد‌های صنفی با هدف جلوگیری از افزایش قیمت زولبیا و بامیه توزیع شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: این میزان شکر برای مصارف خانگی، صنفی و صنعتی اختصاص یافته است.
شاهرودی ادامه داد: تلاش شده با توزیع شکر از افزایش قیمت زولبیا و بامیه با توجه به افزایش تقاضا جلوگیری شود و نرخ آن ازهرکیلو ۱۴۰ هزار ریال فراتر نرود.
وی از فعال بودن سامانه ۱۲۴ ستاد خبری رسیدگی به تخلفات صنفی خبرداد و گفت: این سامانه پل ارتباطی مسئولان و شهروندان برای شناسایی سودجویان احتمالی است.
رئیس اداره صمت بروجرد افزود: درصورت مشاهده تخلف، با واحد‌های مورد نظر برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

انتهای پیام /ب

۲۹ تن شکر در بروجرد توزیع می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.