مراسم تجلیل از اساتید برتر دانشکده علوم پزشکی آبادان با حضور سرپرست این دانشکده برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دکتر سلمان‌‎زاده سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان در مراسم تجلیل از اساتید برتر دانشکده علوم پزشکی گفت: نگرش به دانشگاه تغییر کرده و کار دانشگاه‌ها صرفا تربیت دانشجو نیست. انتظار می‌رود این مجموعه‌ها به سمت خلق ثروت و دانش بروند.

وی با اشاره به اینکه از زمان حضورم در دانشکده علوم پزشکی آبادان بیش از ۱۵جلسه در خصوص گردشگری سلامت برگزار شد، افزود: اساتید و دانشجویان می‌توانند این حوزه را به چرخش دربیاورند.

مراسم تجلیل از اساتید برتر دانشکده علوم پزشکی ادامه داد: گردشگری سلامت به توسعه  اقتصاد، پژوهش و تبادل دانشجو کمک می‌کند و حداقل اینکه مقداری از مشکلات مالی دانشکده رابرطرف می‌کند.

سلمان زاده افزود:  خیلی مهم است که اساتید ما در بخش اقتصاد سلامت و مدیریت بهداشتی و درمانی حضور پررنگ داشته باشند.

وی گفت: دانشگاه‌های ما نیازمند تحول اساسی هستند باید از مرحله نسل دوم گذر کنند تا به نسل سوم واردشوند و این مهم به دست اساتید و اعضای هیات علمی محقق می‌شوند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان به موضوع جهانی شدن دانشکده علوم پزشکی آبادان و تبدیل شدن به یک مرکز علمی تاکید کرد و ادامه داد: در حادثه سیل اخیر طغیان بیماری و هیچگونه تلفات جانی نداشتیم و در این راه اعضای هیات علمی، اساتید و گروه‎‌های جهادی نقش موثری را ایفا کردند.

روز گذشته به مناسبت گرامیداشت روز استاد با حضور دکتر شکراله سلمان‌زاده؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان و معاونین آموزشی و دانشجویی از اساتید نمونه و اساتید فعال در حوزه بسته‌های طرح تحول سلامت این دانشکده تجلیل شد.

انتهای پیام/ د

تجلیل از اساتید دانشکده علوم پزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.