مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی گفت: طرح بازرسی و نظارت بر تولید و عرضه مواد غذایی در ماه مبارک رمضان در این استان آغاز شد.

آغاز نظارت بر تولید مواد غذایی ویژه رمضان در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،فرشی حق رو مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران در تبریز گفت: در راستای اجرای این طرح بر نحوه عرضه کالا‌های پرمصرف مانند شیر پاستوریزه، شیر فرادما، کشک مایع، قند، شکر، انواع خرما، پنیر لاکتیکی، پنیر خامه‌ای، زولبیا و بامیه، روغن سرخ کردنی، انواع نبات و حلوا ارده، شربت آناناس و پرتغال و زعفران نظارت می‌شود.

وی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان اداره کل استاندارد با نمونه برداری از فرآورده‌های پرمصرف نسبت به سالم بودن آن اطمینان حاصل می‌کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل استاندار آذربایجان شرقی گفت: امسال برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان روغن‌های سرخ کردنی و مصرفی زولبیا و بامیه و بیشتر محصولات تولیدی نیز مورد آزمون کارشناسان قرار می‌گیرد.

فرشی حق رو، ادامه داد: شهروندان برای اطمینان از سلامت کالا‌ها می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی زیر علامت استاندارد درج شده بر روی کالا‌ها به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ از استاندارد بودن آن محصول مطلع شوند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به کارشناسان این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/ش

نظارت بر تولید مواد غذایی ویژه رمضان در آذربایجان شرقی آغاز شد

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.