رییس امور عشایری چرداول از اختصاص سه میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به عشایر زردلان از توابع این شهرستان خبر داد.

سه میلیارد ریال برای آبرسانی به عشایر زردلان تخصیص یافتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،حسین امرایی رییس امور عشایری چرداول گفت: به منظور بهره مندی عشایر منطقه زردلان بخش هلیلان از آب آشامیدنی و حفر چاه، زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع توسط یک خیر هلیلانی بنام آقای میراحمدی به اداره امور عشایری شهرستان اهدا شد.

وی اضافه کرد: برای حفر و ساخت این حلقه چاه اعتباری با مبلغ سه میلیارد ریال اختصاص یافته که در حال راه اندازی و استفاده عشایر منطقه زردلان است.
رئیس امور عشایری چرداول بیان کرد : تامین آب آشامیدنی و جاده مناسب از نیاز‌های ضروری عشایر زردلان است که دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به این مقوله دارد.
امرایی ادامه داد: عشایر تامین کننده مواد لبنی، پروتئنی و گوشت قرمز در سطح استان ایلام هستند و برای حمایت از این قشر برنامه‌هایی چون: توزیع مواد دامی، بیمه عشایر، بیمه دام سبک، تسهیلات بانکی مناسب؛ توزیع آرد، کنسانتره و جو، توزیع پنل‌های خورشیدی صورت گرفته است.
وی یادآور شد: همچنین برای حمایت از تولید عشایر سال گذشته ۱۱ میلیارد ریال تسهیلات بانکی از طریق سامانه کارا و همچنین ۶ میلیارد ریال از منابع داخلی اداره کل عشایری استان به عشایر سطح چرداول پرداخت شده است.

انتهای پیام/با

آبرسانی به عشایر زردلان بخش هلیلان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.