نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مقابله با سوءاستفاده از بیت‌المال در زمینه رسالت‌های امر به معروف و نهی از منکر است که باید با جدیت اجرا شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: برای مقابله با سوءاستفاده از بیت‌المال نباید رودربایستی داشت بلکه باید با جدیت، امر به معروف و نهی از منکر را در این مرحله به اجرا در آوریم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: امر به معروف و نهی از منکر پیش نیاز‌هایی دارد که اگر بدون توجه به آن‌ها نجام شود، ممکن است به منکر کشیده شده و آبروی انسانی ریخته شود.

وی، آموزش، تذکر، موعظه، نصیحت و خیرخواهی را از پیش‌نیاز‌های امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تأکید کرد: پس از رعایت پیش‌نیاز‌های امر به معروف و نهی از منکر، باید امر به معروف کنیم و دیگر در این مرحله نباید التماس صورت بگیرد بلکه باید جدیت داشت و محکم امر خداوند را اجرایی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی عنوان کرد: قرآن می‌گوید اگر اهل امر به معروف و نهی از منکر شدید، ممکن است مورد تهمت و فشار قرار بگیرید و شما باید شکیبایی و صبوری پیشه کنید و اگر در این مرحله ثابت قدم باشید، مقام بالایی نزد خداوند خواهید داشت.

وی یادآور شد: در متون دینی تأکید شده است که اگر مساجد، نماز‌های جماعت و جمعه رونق پیدا کنند، زمینه وجود و ظهور منکرات از میان می‌رود و معروف‌ها جان تازه می‌گیرند.

نماینده، ولی فقیه در استان تخلفات مسئولان و مدیران را مصداق بارز منکر دانست و تأکید کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی با این همه شهید و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بزرگانی، چون شهیدان مطهری، رجایی، بابایی و باهنر‌ها نباید شاهد تخلف از سوی مدیران و مسئولان باشیم و باید در مقابل چنین مدیرانی امر به معروف و نهی از منکر با جدیت اجرایی شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بیان کرد: کارگران با اندک حقوقی که دارند در این شرایط آشفته بازار با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند و مسئولان نباید در وظایف خود کوتاهی کنند و باید شرایط را به درستی مدیریت کنند.

انتهای پیام/ک

نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.