کارشناس کتب درسی و نشریات کمک آموزشی آموزش و پرورش فارس گفت: متقاضیان کتب درسی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی و یازدهم و دوازدهم و کتب تکمیلی مدارس سمپاد باید تقاضای خود را در سامانه ثبت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجید پیشرو کارشناس کتب درسی و نشریات کمک آموزشی آموزش و پرورش فارس گفت: ثبت سفارش کتب درسی برای سال آینده تحصیلی از بیستم فروردین شروع شده است و تا ۲۰ خرداد ادامه دارد.

او این اقدام را در راستای توسعه دولت الکترونیک و تسهیل دسترسی دانش آموزان به کتب درسی و همچنین نظارت مستمر بر نوع توزیع کتب درسی اعلام و اضافه کرد: ثبت درخواست و انجام توزیع کتب درسی با استفاده از بستر فضای مجازی، از چند سال قبل آغاز شده و تداوم دارد.

پیشرو ادامه داد: برای ثبت کتب درسی مورد نیاز، باید به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش به آدرس http://www.irtextbook.com مراجعه شود.

وی اظهار داشت: برای سفارش کتب اختیاری نیز می‌توان با مراجعه به مدیر مدرسه، درخواست ثبت سفارش به صورت گروهی توسط مسئولین آموزشگاه را داشت.

پیشرو بیان کرد: قیمت کتب اول ابتدایی ۱۶۱ هزار ریال، دوم ابتدایی ۱۷۵ هزار ریال، سوم ابتدایی ۲۲۱ هزار ریال، چهارم ابتدایی ۲۲۶ هزار ریال، پنجم ابتدایی ۲۲۶ هزار ریال و ششم ابتدایی ۲۶۹ هزار ریال است، که در زمان ثبت سفارش باید پرداخت شود.

کارشناس کتب درسی و نشریات کمک آموزشی آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: برای آگاهی از قیمت کتب درسی سایر پایه‌ها متقاضیان به سامانه یاد شده مراجعه کرده و از قسمت ورود دانش‌آموز با ثبت کد ملی و سریال شناسنامه، اطلاعات لازم را کسب کرد.
انتهای پیام/م

زمان ثبت سفارش کتب درسی اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار