معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «رونق تولید»، تحقق این شعار را در گرو رفع مشکلات واحد‌های تولیدی دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، گفت : همه باید برای تحقق شعار سال رهبری شبانه روز تلاش کنیم چرا که در نهایت رونق تولید به نفع جامعه ما خواهد بود.

وی گفت : در سالیان اخیر بسیاری از واحد‌های صنعتی و تولیدی بنا بر دلایلی دچار مشکلاتی شده اند که برای ادامه فعالیت نیاز مبرم به کمک مسئولان دستگاه‌های مختلف از جمله بانک‌ها و واحد‌های خدمات رسان دارند.

حاتمی تصریح کرد: کمک به این واحد‌ها علاوه بر اینکه باعث می‌شود آن‌ها به فعالیت اقتصادی خود ادامه دهند، از بیکاری جلوگیری و می‌تواند باعث رونق و رشد اقتصادی استان نیز بشود.

معاون استاندار کرمانشاه ادامه داد: بانک‌ها باید همکاری لازم را با واحد‌های تولیدی نظیر پرداخت تسهیلات، کمک‌های فنی و اعتباری و تسهیل در دریافت اقساط را داشته باشند.

وی گفت: از سوی دیگر دستگاه‌های خدمات رسان مانند شرکت‌های آب، برق، گاز و ... نیز باید مساعدت لازم را در صورت بدهی واحد‌های تولیدی با آن‌ها به عمل آورده و از اقدام خودسرانه برای قطع خدمات ارائه شده خودداری کنند.

حاتمی در پایان ابراز امیدواری کرد : با هم افزایی میان دستگاه‌های اجرایی و واحد‌های تولیدی شاهد رونق اقتصادی در استان کرمانشاه باشیم.

در این نشست همچنین محسن دارابی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت از نیاز ۶۰ وحد تولیدی در بخش صنعتی و کشاورزی برای احیا و ادامه تولیدات آن‌ها خبر داد و ابراز امیدواری کرد با کمک بانک‌ها و دیگر دستگاه‌ها شاهد ادامه فعالیتشان باشیم.

وی گفت: طبق دستورالعمل اعلام شده مقرر شده تا واحد‌های بدهکاری که تولیدات و اشتغالزایی خود را حفظ کنند تا پایان سال ۹۹ اقدام اجرایی علیه آن‌ها صورت نگیرد.

 

 

انتهای پیام/د

۶۰ واحد تولیدی بخش صنعت و کشاورزی نیازمند کمک هستند

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.