رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوش از اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

محمدحسن پورنعمت، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم جزخوانی، کلاس‌های تفسیر قرآن کریم به مدت ۱۶ روز با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان در مساجد، حرم مطهر حضرت دانیال نبی (ع) و امامزاده دعبل خزاعی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: همچنین تا پایان ماه مبارک رمضان، پس از نماز مغرب و عشا مراسم افطاری برای ۱۵۰ نفر از روزه داران در بیش‌تر مساجد و خاصه حرم دانیال نبی (ع) شهرستان شوش برگزار می‌گردد.

پورنعمت، شرکت هیئت‌های مردمی و اقشار مختلف مردم در مراسم "خدیجه، مادر امت" در آستان متبرک دانیال نبی (ع) و برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در قدمگاه امام رضا (ع) را از دیگر برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان در این شهرستان عنوان کرد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوش بیان داشت: همچنین مراسم احیا شب‌های قدر در آستان متبرک دانیال نبی (ع) و امام زاده دعبل خزاعی برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/گ

تشریح برنامه‌های مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.