محمد علی اسفنانی مدیرکل تعزیرات استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تشکیل پرونده تخلف به دلیل عدم تعهدات انجام شده از سوی شرکت سایپا دیزل در سازمان تعزیرات استان تهران، اظهار کرد: پروندهای با هزار الی هزار و ۵۰۰ فقره شاکی به دلیل عدم ارائه خدماتدهی به مشتریان به نام شرکت سایپا دیزل تشکیل شده است.
بیشتر بخوانید:سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان مرجع قیمت گذاری خودروها است
اسفنانی با بیان اینکه بخشی از پروندهها با تعامل صورت گرفته به نتیجه رسیده است، تصریح کرد: قرار است این شرکت با ایجاد تعامل با شاکیان نسبت به رضایت آنها اقدام کند.
وی تصریح کرد: سعی بر آن است تا با ایجاد تعامل و برگزاری جلسات، پروندهها به گونهای پیش بروند که متخلفان رضایت شاکیان خود را جلب کنند و با ارائه خدمات و سایر موارد بتوانند کاستیهای خود را جبران کنند.
مدیرکل تعزیرات استان تهران خاطرنشان کرد: در صورتی که متخلفان نتوانند رضایت شاکیان را جلب کنند، با توجه به بررسی پرونده حکم صادر و اجرایی خواهد شد.
انتهای پیام/