معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی خوزستان از اجرای طرح ضیافت الهی، ویژه مددجویان تحت پوشش این سازمان خبر داد.

مهران کریمیان، معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص اجرای طرح ضیافت الهی ویژه مددجویان تحت پوشش این سازمان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، مراسم افطاری، هرشب بعد از اذان مغرب، ویژه معلولان و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به طرح ضیافت الهی، همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان در ۲۷ شهرستان استان برگزار می‌گردد، بیان کرد: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان هر روز در یک شهرستان برگزار می‌گردد.

بهره مندی مددجویان سیل زده خوزستان از سبد کالا

کریمیان در ادامه افزود: همچنین در ماه مبارک رمضان، سبد کالا و لوازم ضروری زندگی به مددجویان تحت پوشش این سازمان خاصه در شهر‌های سیل زده اهدا خواهد شد.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی خوزستان اذعان داشت: همچنین این سازمان با همکاری موسسه‌های خیریه، لوازم بهداشتی، خشکبار و وسایل توانبخشی در اختیار معلولان و مددجویان تحت پوشش قرار می‌دهد.

مهران کریمیان، بازدید از منازل مددجویان و بررسی مشکلات آن‌ها توسط مدیران و مسئولان سازمان بهزیستی خوزستان را از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان عنوان کرد..

به گفته وی، ۱۲۰ موسسه خیریه مردمی در استان خوزستان وجود دارد که در کنار سازمان بهزیستی، وعده افطاری را به صورت بسته‌های غذایی و غذای گرم به منظور توزیع بین مددجویان، در اختیار این سازمان قرار می‌دهند.

انتهای پیام/گ

چتر مهربانی بر سر مددجویان بهزیستی باز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.