به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در حاشیه حضور در مرکز سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) و پاسخگویی به تماسهای شهروندان گفت:سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) راهکاری مناسب و کم هزینه برای پیگیری و رسیدگی به مطالبات و درخواستهای مردم از مسئولان است و امروز ۶۰ نفر از شهروندان استان با این سامانه تماس تماس داشتند و مسایل و مشکلات و درخواستها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.
استاندار بیشترین تماسها و درخواستهای مردمی با سامد و همچنین در ملاقاتهای عمومی را مربوط به اشتغال و دریافت تسهیلات ازدواج و همچنین صدور مجوزهای سرمایه گذاری اعلام کرد و گفت: تلاش میشود نهایت ظرفیت و توان مدیران برای حل مشکلات و پاسخگویی به درخواست مردم به کارگرفته شود.
زاهدی خاطرنشان کرد: طرح حضور مدیران در سامد و پاسخگویی به تماسهای مردم همواره ادامه خواهد داشت و همه مدیران کل موظف به حضور در این سامانه و پاسخگویی مشکلات مردم هستند.
سال گذشته بیش از ۷۰ جلسه پاسخگویی و حل مشکلات شهروندان با حضور مدیران اجرایی در سامانه سامد برگزار شد.
سامانه سامد با شماره ۱۱۱ فرصتی برای اعلام نظرات، درخواستها و پیشنهادات شهروندان به مدیران دولت است و درخواستهای مطرح شده در آن با ارایه کد به تماس گیرندگان قابلیت پیگیری دارد.
انتهای پیام/ک