معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل از جذب ۲ هزار و ۴۹۷ نفر در کانون‌های این جمعیت طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سعید جوادزاده، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در سال ۹۷ گفت: این افراد در ۳۴۹ کانون اعم از کانون جوانان، دانشجویی، طلاب، روستایی، دانش آموزی و غنچه‌های هلال که در سطح استان اردبیل فعالیت می‌کنند، جذب شده اند.

وی با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۳۰۷ نفر در دوره‌های آموزشی جمعیت هلال احمر استان طی سال گذشته شرکت کرده اند، ادامه داد: ۹ هزار و ۶۵۰ نفر در دوره‌های آموزش امداد و کمک‌های اولیه و پایه داوطلبی، ۷ هزار و ۹۹۳ نفر در دوره‌های آموزش مهارت‌های زندگی و فنی و حرفه‌ای و ۶۶۴ نفر در دوره‌های آموزش ورزشی حضور یافته اند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به برگزاری مسابقات رفاقت مهر در ۴ رشته امداد و کمک‌های اولیه، اسکان اضطراری، حمل مصدوم و زبان انگلیسی اضافه کرد: مرحله‌های شهرستانی و استانی این مسابقات با حضور ۴۲۳ نفر برگزار و نفرات برتر به مرحله کشوری اعزام شده اند.

جوادزاده با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی و امدادی با شرکت ۷۰۲ نفر تشریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله مقاله نویسی، دلنوشته و ... با شرکت ۳۴۳ نفر از دیگر برنامه‌های فرهنگی اجرا شده توسط معاونت امور جوانان در سال ۹۷ بود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات المپیاد دادرس در شاخه دانش آموزی با حضور ۲۰۰ تیم و شرکت ۲ هزار و ۸۰۰ نفر تصریح کرد: مرحله استانی المپیاد دادرس با حضور ۲۰ تیم و شرکت ۲۸۰ نفر برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت با عنوان شوق رویش در کلیه شعب با اجرای ۲۴۳ برنامه و مشارکت ۷ هزار و ۲۱۶ نفر گفت: ۲۵ اردوی شهرستانی و استانی با مشارکت ۵۰۴ نفر و ۱۲ اردوی کشوری سازمان جوانان با شرکت ۱۲۰ نفر برگزار شد.

جوادزاده با اشاره به برگزاری طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در ۲۰ پست ثابت و سیار گفت: این طرح با حضور ۱۸۸ عضو و ارائه خدمت به ۸۲ هزار و ۷۹۰ مسافر و ۱۴۰ هزار و ۷۰۰ اقلام فرهنگی امدادی توزیع شده است.

وی افزود: اعزام ۲۵ کاروان نیکوکاری، برگزاری برنامه‌های دهه اول محرم با مشارکت ۵۱۵ نفر، برگزاری برنامه‌های هفته جوان با شرکت ۲ هزار و ۳۸ نفر، برگزاری برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر با شرکت هزار و ۷۰۰ نفر، برنامه‌های روز حجاب و عفاف با شرکت ۷۳۴ نفر و برگزاری برنامه‌های دهه فجر با مشارکت ۲ هزار و ۵۳ نفر از دیگر برنامه‌های مناسبتی و مذهبی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان در سال ۹۷ بوده است.

جوادزاده با اشاره به برنامه‌های معاونت امور جوانان در هفته هلال احمر تصریح کرد: بازدید از کانون‌های هلال احمر، برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، استقبال از ماه رمضان، تجلیل از خانواده‌های شهدا و برگزاری نشست صمیمی با جوانان فعال در عرصه فرهنگی، اجتماعی و امدادی از جمله برنامه‌های این معاونت در هفته هلال احمر است.

انتهای پیام/ح

اعزام ۲۵ کاروان نیکوکاری در اردبیل

برچسب ها: هلال احمر ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.